Paginile

marți, 3 aprilie 2012

N-am timp!

    Era un creștin, ca mulți alții, care ori de câte ori preotul îi făcea o aluzie sau chemare, el răspundea la fel: ,,N-am timp, părinte!”
De pildă, când preotul îi zicea: ,,Vino măcar de Paști, de Crăciun, la hramul Bisericii de ziua dumitale, spovedește-te măcar o dată, de două ori pe an și împărtășește-te!”, el răspundea la fel, că nu are timp.
Avea însă omul nostru nostru timp pentru plimbare, petreceri, cleveteală și câte altele nefolositoare.
După câțiva ani se întâlni cu preotul și îi zise: ,,Toți m-au părăsit, părinte și mă simt fără nici un rost și nenorocit.” 
Preotul îi răspunse cu blândețe și dragoste: ,,De fiule, eu te-am chemat la cele bune și ai zis că pentru ele nu ai timp. Cele pentru care tu ai avut timp te-au părăsit; nu mai au ele timp pentru tine. Să știi însă că Acela pentu care tu nu ai avut timp niciodată, te așteaptă încă să vii...”
,,Cine este părinte, și unde îl găsesc?!” 
,,Este Iisus Hristos Mântuitorul lumii, și Se află întotdeauna în Biserica Lui.”
Și de atunci omul acela a avut timp și pentru Dumnezeu, trăind mulțumit și fericit, pentru că L-a aflat și i-a urmat poruncile Sale.
,,Dumnezeu iubește milostivirea cu privire la cei ce se pocăiesc, dar iubește totodată și judecata cu privire la cei ce nu vor să-și plece cerbicia.”

sursa:Catehetica

Niciun comentariu: