Paginile

marți, 6 martie 2012

Resurse....

Resursele inepuizabile ale internetului îți dau câteodată dureri de cap, mai ales dacă nu cauți ceva concret, mai ales dacă nu știi ce cauți și cum se întâmplă în majoritatea cazurilor, nu știi ce cauți; ai internet că ...nah' e la modă, toată lumea are cum să nu ai și tu? Dar mai bine zic: nu știi unde să cauți. Cam așa și în cazul de față.    Așadar încercând, fără să am vreo șansă, a epuiza aceste resurse prin căutarea cu binecunoscutul ”gugăl” am dat peste ceva ce mi-a atras atenția. Vorbim aici de un album foto făcut pe ”cheltuiala omului”, zice el, care pune în valoare câteva dintre resursele la fel de, zic eu, inepuizabile ca și ale internetului, pe care le are această mult blamată țară în care ne ducem traiul, eu și alte câteva milioane de români. Celelate câteva milioane care își duc traiul în altă țară vin aici doar în vacanță, sau nu mai vin deloc. Asa e viața. Cu rușine, trebuie să recunosc că nu mi-am bătut picioarele să-mi scald ochii cu aceste ”resurse”, deși poate că aveam posibilitatea. Dar în ceea ce privește treaba asta, niciodată nu e prea târziu, cred. Știu și sunt convins că fiecare popor din lumea asta are ”resursele” lui, și merită văzute, dar zic eu că mai întâi ar fi bine sa le vedem pe ale noastre și mai apoi să ne dăm cu părerea.  

Prin urmare nu va sfiiți să accesați  http://www.patrimoniuromanesc.ro/  al lui Cosmin Dănilă.

Vizionare plăcută!  

Niciun comentariu: